Løvefest 2016

Løvefest 2016

Kære Blovstrødløve!

Gå ikke glip af årets højdepunkt i Blovstrød Løverne – den traditionsrige Løvefest. Det er vigtigt, at løbe, men det er også vigtigt at spise, feste og styrke sammenholdet i klubben, på holdet, mellem holdene osv. Der er masser af gode grunde til at møde op og sætte årets sidste PR. Du vælger selv disciplinen, bare du hygger og morer dig!

Bemærk venligst, at Løvefesten er for Blovstrød Løvernes voksne løver – dvs. over 18 år.
Løveungerne har deres egen afslutning.
Årets Løvefest afholdes:
ørdag, den 19. november 2016 kl. 18.00 til 02.00
 Blovstrødhallen, Sortemosevej 20, 3450 Allerød

Traditionen tro bliver der uddelt medaljer til de 3 bedste i hver aldersgruppe og klubmestrene bliver behørigt hyldet. I samme anledning uddeles den største pris Blovstrød Løverne har, nemlig
Årets LØVE 2016, som tildeles en person, som har gjort noget særligt for klubben, på den ene eller anden måde.

I kan vælge hvilket hold du/I vil sidde sammen med ved at vælge hold med nedenstående knap.
Hvis et par, der løber på hver sit hold og ønsker at sidde sammen med sit løbehold, bedes I tilmelde jer hver for sig, for at komme til at sidde sammen med det ønskede hold.
Ønsker et par at sidde ved samme bord, bedes I melde jer til samlet og vælge det Hold i ønsker at sidde sammen med. Husk at påføre ledsagers navn ved tilmeldingen, af hensyn til bordplanen.

I har mulighed for ved  tilmeldingen (og ikke senere) at angive, om du/I ønsker vegetarmenu.

Sidste frist for tilmelding er torsdag aften den 7. november, af hensyn til den øvrige planlægning.

Vi glæder os til at se dig

Med Løvehilsen
Arrangementsudvalget
i festhumør
07.11.2016
19.11.2016 kl. 18.00 - 20.11.2016 kl. 02.00
Blovstrødhallen, Sortemosevej 20, Allerød.