Klubmodul henter siden
AFLYST Løbestil - Workshop AFLYST
Tilmeldingsfrist er overskredet
AFLYST   Tilmeldte har fået besked direkte.
AU beklager

Kære Løve
AU har fået Aleksandar Sørensen-Markovic fra OOB life til at lave et løbeworkshop.
Formålet med denne løbeworkshop er:
  1. Forklare hvad løbeteknik er og hvorfor det er relevant at arbejde med, hvis man løber.
  2. Give grundlæggende viden, som er nødvendig for at kunne begynde at arbejde med sin løbeteknik.
  3. Gennemgå videoanalyse. Efter denne session vil du være i stand til at lave din egen basale videoanalyse af din løbestil.
  4. Gennemgå OOB lifes´s "9 skridt til bedre løb"
 Hvad er løbeteknik?

Løbeteknik er heldigvis en del af løbetræningen, som flere og flere er blevet opmærksomme på.

Der findes flere måde at lære det på. Ens for dem alle er dog, at de alle har til formål at øge din bevidsthed for måden, du bevæger dig på, når du løber.
Din løbestil / teknik er nemlig et resultat af måden, du bevæger dig på.
Det betyder også, at løbeteknik ikke er noget der er forudbestemt, men noget du kan ændre, hvis du ændrer den bevægelse du laver, når du løber.

Kom omklædt!
Der vil være træningsøvelser indlagt i workshoppen

På AU´s vegne
Niels Villumsen