Årets frvillighedsfest
Kære Frivillige Blovstrød Løve

Det er et velkendt faktum, at Blovstrød Løverne ikke ville være den klub, vi kender i dag, uden den kæmpe indsats som en masse frivillige lægger i at få det hele til at fungere.

Dette er invitationen til årets frivillighedsfest i Blovstrød Løverne, som er klubbens anerkendelse og belønning af denne indsats. Til festen er der tradition for Lederhosen, Heidi-kjoler, hornmusik, grill, Sauerkraut, Sachertorte eller Apfelstrudel og alt, hvad der ellers hører til en rigtig Oktoberfest.

Frivillighedsfesten er for de frivillige Blovstrød Løver, der yder en indsats for klubben udover en træner/holdledergerning - trænere og holdledere hylder vi ved festen i februar, så de må have tålmodighed lidt endnu, med mindre de også har været aktive i andre henseender. Vi har prøvet at gå vore hukommelser igennem, og dem, vi har noteret som frivillige, burde have modtaget en invitation. Og så er det bare at melde sig til. Hvis du er kommet hertil uden at have modtaget en invitation og mener, at du da skulle have være inviteret med, eller hører om nogen, du mener burde deltage, men som ikke er blevet inviteret, så tøv ikke med at henvende dig til bestyrelsen. Så har vi nok bare fejlet, da vi samlede listerne, og det undskylder vi naturligvis. Det er manuelt arbejde, så det kan sagtens være sket.

Vi glæder os som arrangører til d. 14. oktober, og håber også, at du gør. Husk at arrangementet er helt gratis

På festudvalgets og den takkende bestyrelses vegne
Bjarne
09.10.2017