Klubmodul henter siden
Handicap løb 2017
Tilmeldingsfrist er overskredet
/cms/Clubblovstrod-loverne/ClubImages/Staevne/Handicap/Handicaplobet2017.pdfÅrets traditionsrige handicap løb, hvor alle kan vinde!

Som altid løber du 5 km uden nogen form for stopur. Du angiver inden løbet din forventede sluttid, og den der kommer tættest på vinder løbet. Walkerne deltager også på 5 km distancen.

Af hensyn til starten kan der kun angives forventede sluttider i hele antal halve minutter. Tiden angives via felterne med de forventede minutter og sekunder for de 5 km.

Så mød trygt op og vær med til at gøre dette til en festlig dag. Efter løbet er der Gl. Dansk ved målet og senere en juleøl i cafeteriet. Og mon ikke også, Jule-Lone har lidt ekstra godt til ganen den dag.

Læs i øvrigt alle detaljerne >>HER<<

Tilmeldte
105 /999
Tilmeldingsfrist