Holdlederfest 2018

Kære holdledere, trænere m.m.

På vegne af motionsudvalget,vil jeg gerne takke jer, for jeres store engagerede og helhjertede indsats i det forgangne år, som er den  væsentligste grundpille for den succes, vi har i Blovstrød Løverne.
Derfor håber vi, at rigtig mange af jer, vil deltage i denne aftens "klap hinanden på ryggen" fest, så vi på behørig vis kan takke hinanden for et fantastisk år med mere end 65 frivillige, der gør forskellen med et kæmpe stort frivilligt stykke arbejde.
Alle der har været holdledere på både på motions- og eliteniveau, herunder 10-20-30 træningen, "Bakke- og stepoptræningen", Fartlegene  og været leder for gymnastikken og styrketræningen i 2016 er inviteret til denne aften.
Her I gennem det meste af året benyttet en afløser eller "bobler", er vedkommende også inviteret med. Det vil jeg lade være op til jer at vurdere.

Klubben sørger for rammerne, maden og drikkevarerne, og vil meget gerne have et par frivillige, der vil stå for en temastyret og skøn playliste, der kan skabe den rette stemning under middagen, og senere til en svingom i det omfang, der er kræfter i benene til det. Kontakt venligst undertegnede vedr. dette.

Ole Harbæk
Holdleder koordinator