Klubmesterskab 2019

Registrering af tider til klubmesterskabet er nu op til den enkelte løve. Løbet skal være DAF opmålt, og du skal stille op for Blovstrød Løverne samt løbe i klubtøj. Administrator vil herefter godkende resultatet hvorefter det indgør i klubmesterskabet.
Nedenstående er en vejledning og eksempler på registrering. Der kan registreres lige så mange tider man ønsker på hver distance.
Bemærk: For løb arrangeret af Blovstrød Løverne (inklusive banestævner) skal der ikke foretages registrering, da vi gør det.

Registrering af tider (nedenstående tilmelding) er naturligvis gratis.

Vejledning

Eksempler
Registrering af en løbs tid består i udfyldelse af følgende felter (alle er obligatoriske)

Løbsnavn
Her angives navnet på løbet. Løbet angives i fri tekst

Dato for løbet
Distance
Her vælges én af de distance, der medtages&nbspi klubmesterskabet

Timer
Antal hele timer (angives også ved kortere løb (0 timer))

Minutter
Antal hele minutter

Sekunder
Antal hele sekunder

Hundrededele
Antal hundrede dele sekunder:
Registrering af ½ marathon tid for BT Halvmarathon 8. maj 2011 for Johnny Lehmann - tid 1:36:56

Løbsnavn
BT Halvmarathon

8-5-2011

Distance
1/2 mar

Timer

Minutter

Sekunder

Hundrededele

Dokumentation

(Dette link vælges i den browser ved at pege på linket til diplomet og vælge kopier genvej. Herefter kan det sættes ind som tekst i dokumentationsfeltet.)
- Ved gadeløb (alle løb som ikke er baneløb på et atletikstadion) angives 0. Dette gælder alle løb med chiptidtagning.
- Ved vores interne banelb med stopur angives 0, 10, 20, 30 , ... - altså hele antal tiendedele.
- Ved Banestævner (på stadion) med elektronisk-tidtagning angives 100 dele.

Dokumentation
Her indsættes et link hvor resultatet findes. Det er vigtigt, at linket er så præcist som muligt (prøv det helst selv i en browser først - nogen gange peger et link kun på en søge side, og så skal der igen en del indtastning til for at finde den endelige resultat.). Det bedste er, hvis linket peger direkte til et diplom eller lign.

03.11.2019
16.11.2019 kl. 20.00 - 16.11.2019 kl. 21.00