Klubmodul henter siden
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
 FRIVILLIGE 
 
Ønsker du at hjælpe til som frivillig til følgende events, så tilmeld dig her, så kan vi kontakte dig i forbindelse med eventet.
Der er delopgaver som du kan melde dig til.
Det drejer som hjælp til: 
Frivillig koordinator
Facebook side historie maj-december
Aktiv fritid 26/9
Night trail 28/10 2021
 Løvefest 19/11 og 21/11 2021
 
Frivillig koordinator - 1 frivillig: Spørgsmål til Vibeke Laumann e-mail: formand@blovstrod-loverne.dk
At være overordnet koordinatorer for at skaffe frivillig, gøre reklame for dette event, modtage e-mail om dette emne og selv være med til at definere sin rolle. 
 
Facebook side historie april-december - 9 frivillige: Spørgsmål til Gert Poulsen e-mail: gertpoulsen01@gmail.com
Skriv en kort historie, suppleret med dine billeder om din træning, skadesforløb eller andet som du synes er spændende ved dit løb/walk. Vi hjælper med at sætte det pænt op og vil bringe din historie på vores officielle Facebook side. 
Vælg hvilken måned, du vil skrive din historie i april - december i år. 
 
26/9: Aktiv fritid opgaver - 6 frivillige: Spørgsmål til Mette Hoff e-mail: mette@hoff.dk
Der bliver mulighed for at møde en lang række af kommunens foreninger, klubber og politiske partier, når der lørdag fra klokken 9 til 13.30 er Aktiv Fritid i og omkring M.D. Madsensvej. Så Blovstrød Løverne skal vise flaget. 

  1. Hente udstyr i klubhus og opsætte stand i bymidten kl. 8.00
  2. Første vagt, kl. 9.00 - 10.30  – 2 personer
  3. Anden vagt på standen, kl. 10.30 – 12.30 – 2 personer
  4. Tredje vagt, nedtagning af stand og udstyr retur til klubben, 12.30 – 14 – 2 personer
 
28/10 2021: Night Trail opgaver - 36 til 43 frivillige:  Spørgsmål til Jette Schmidt e-mail: Schmidtjette@hotmail.com
Klubbens store løb i skoven med pandelamper på. 

  1. Opsætning rute - om formiddagen på dagen 4 til 6 personer
  2. Nr udlevering - eftertilmelding - udlevering lodtræknings præmier - hjælp tidstagning kl. 15 til ca 21.30 - 2 til 4 personer
  3. Stadion / målområdet - kl 16 til ca. 21 - 6 personer ( efter aftale start kl. 16.30)
  4. Rutevejvisere i skoven - kl. 16.30 til ca. 21 20 personer
  5. Oprydning skoven efter løbet - samme dag kl. 20 til ca. 22 - 2 til 3 personer
  6. Oprydning skoven fredag formiddag 2 til 3 personer
  7. 2 stk fotografer : Ca kl. 16.30 / 16.45 til ..... sidste løber i mål - dvs. ca.. 21

 19/11 og 21/11: Løvefest opgaver - 2 x 10 frivillige: Spørgsmål til Niels Villumsen e-mail: niels.v@kabelmail.dk

Årets fest for alle løver. 
  1. Opstilling og borddækning fredag kl. 20.00-10 stykker
  2. Oprydning søndag kl. 10.00 - 10 stykker 
 
 
Tilmeldte
9 /1000
Tilmeldingsfrist
31.12.2030
Tidspunkt
05.03.2020 kl. 08.00 - 31.12.2030 kl. 08.00
Sted
Pris
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'
Hold i dag

Instagram