Valg af Årets Løve 2020
Valget af årets Løve foregår som en tilmelding:
  1. I feltet "Kandidater" vælger du den, du stemmer på.
  2. Herefter sætter du kryds ved "Jeg accepterer klubbens betingelser"
  3. Endelig klikker du på "Betal her". Det koster naturligvis ikke noget, men på denne måde bliver din stemme registreret.
Årets kandidater:

Mette Hoff nomineres for hendes tilgang til det frivillige arbejde, som hun udfører med en blanding af sødme og utrolig professionalisme. Hun tænker på alle facetter af arbejdet, og især om folk har det godt med de ting, som hun og andre laver. Mette gør et meget stort arbejde for ungdommen og ikke mindst ungdommens flotte lokale, som hun har en stor andel i.

Kristina Schjellerup viderebringer livsglæde og gør en stor indsats for begynderne. Hun er sød og hjælpsom og har sikret, at begynderne får deres eget løb med medalje og fejring. Kristina er ikke bleg for at sætte egne behov til side for at andre kan forbedre deres løb og resultater. Kristina er et forbillede for mange og har lagt sjove opslag op på Facebook, hvor hun ikke er bange for at gøre grin med sig selv.

Gert Poulsen har under hele Corona perioden arbejdet benhårdt på at skabe et virtuelt sammenhold og en identitet for medlemmer, der var isoleret og spredt ud over hele kommunen. Gert har lavet opmuntrende videoer for at holde så mange som muligt i gang med at løbe eller gå. Han har bundet klubben socialt sammen – altid med godt humør og en skæv vinkel, som får humøret hos medlemmerne til at blomstre.

13.11.2020
24.10.2020 kl. 12.00 - 13.11.2020 kl. 23.55