Forsinket 40 års Løvefest
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Kære Blovstrød løve

Vi kan nu endelig byde velkommen til en Løvefest, denne gang med titlen "Forsinket 40 års jubilæumsfest" i Centerhallen og håber den igen bliver et højdepunkt for os alle.

Det er vigtigt at løbe, men det er også vigtigt at spise, feste og styrke sammenholdet i klubben, på holdet, mellem holdene osv. Der er masser af gode grunde til at møde op for at hygge og more sig.

Bemærk venligst, at Løvefesten er for Blovstrød Løvernes voksne løver – dvs. over 18 år.

Traditionen tro bliver der uddelt medaljer til de 3 bedste i hver aldersgruppe og klubmestrene bliver behørigt hyldet.

Den største pris Blovstrød Løverne har, nemlig Årets LØVE 2021, tildeles en person, som har gjort noget særligt for klubben, på den ene eller anden måde, uddeles også under festen.

En tredje uddeling er Axels Ærespris.

I har mulighed for ved tilmeldingen (og ikke senere) at angive, om du/I ønsker vegetarmenu.

I forbindelse med tilmelding vælger du hvilket hold, du og din evt. ledsager skal sidde sammen med til festen, dette er nødvendigvis ikke det samme hold, som du løber på .

VALG MULIGHED deltager 1: Jeg ønsker at sidde med hold: Elite, Hold 1, 2, 3, 4, 5, 6, 6A, 7, 8, 85, 45, onsdag, trailholdet, nordic walking, circuit

VALG MULIGHED deltager 2: Jeg ønsker at sidde med hold: Elite, Hold 1, 2, 3, 4, 5, 6, 6A, 7, 8, 85, 45, onsdag, trailholdet, nordic walking, circuit

Deltagelse for ledsager som ikke er medlem af klubben er prisen kr. 400,-

Sidste frist for tilmelding er mandag den 8. november, af hensyn til bestillinger og den øvrige planlægning.

Der vil ikke blive mulighed for eftertilmelding.

Vi glæder os til at se jer

Med Løvehilsen
ArrangementsUdvalget