Valg af Årets Løve 2021
Valget af årets Løve foregår som en tilmelding:
  1. I feltet "Kandidater" vælger du den, du stemmer på.
  2. Herefter sætter du kryds ved "Jeg accepterer klubbens betingelser"
  3. Endelig klikker du på "Betal her". Det koster naturligvis ikke noget, men på denne måde bliver din stemme registreret.
Årets kandidater: Christian Thodsen, Lone Riise Olczyk og Ole Schjellerup er nomineret af medlemmerne til at blive Årets Løve.

Årets LØVE skal være kendetegnet ved at være hjælpsom, en god kammerat, flittig og social og andre positive egenskaber som værdsættes i klubben. Løbeegenskaber er selvfølgelig vigtige, men kommer i anden række ved valget af Årets LØVE.

Medlemmernes argumenter er følgende:

Christian Thodsen

• Er primus motor for vores test- og baneløb, sørger for al planlægning og er ansvarlig for, at alt klapper. Der skal udarbejdes heat lister, foretages korrekt tidtagning, opdatering af resultatlister, og indrapportering til klubmesterskab.
  • Er med hver eneste gang – hepper på alle, de sidste klappes hjem, sørger for god stemning og har styr på det hele.
  • Var initiativtager og ansvarlig for klubbens succesfulde virtuelle løb, har indtil for nylig været en del af bestyrelsen og er altid hjælpsom, når nogle har brug for materialer fra vores depot.
  • Tilbyder ofte at træde til som træner, hvis der mangler en og har stået for både step-up og bakketræning i Holte.

Lone Riise Olczyk

• Er en rollemodel for en træner. Altid omsorgsfuld, givende, arbejdsom og fuld af godt humør.
  • Har med sin glæde og smittende energi fået etableret et stort hold af glade løbere, hvor løbeture og det sociale går hånd i hånd.
  • Sørger altid for, at en skadet løber får en hilsen fra holdet, og da Corona lukkede klubben ned, blev holdet delt op i små grupper, og der blev løbet rundt omkring i området.
  • Er med i IT-udvalget, og klarer altid hurtigt opgaver i klubmodul og mails til medlemmer.

Ole Schjellerup

•  Har været begyndertræner de sidste 14 år, de sidste 6 år, som ansvarlig for begyndertræningen.
  • Har som ansvarlig begyndertræner fået omkring 500 løver op fra ingenting til at kunne løbe 10 km eller en time i træk.
  • Har formået at lede en flok på 10-12 meget forskellige holdledere hvert eneste år på en sådan måde, at begyndertræningen er kommet i hus, og medvirket til, at en del af løberne fortsat er en del af klubben.
  • Har nytænkt begyndertræningen. Han har adskilt træningen mellem helt nye begyndere og erfarne begyndere og endelig har han startet et ”kom godt i gang efter Corona” løbehold op i april måned.

05.11.2021
20.11.2021 kl. 18.00 - 20.11.2021 kl. 23.55