Blovstrød Løvernes WALKER Begyndertræning!
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Er du klar til at sætte skub i din walkerglæde? Hos Blovstrød Løverne starter vi begyndertræning for powerwalkere! Uanset om du er helt ny eller vil genoptage din walking-rejse, er du velkommen. Vores entusiastiske trænere venter med åbne arme for at dele walkerglæde med dig. Sved på panden og pulsen op – det er vores eneste forventning!

Hvem kan være med?
Begyndertræningen er åben for enhver, uanset alder, størrelse og form der ønsker a få pulsen op og nyde vores skønne skov! Kom til vores korte intro kl. 17.30, og tag med på den første lille tur. Efterfølgende venter kaffe, kage, og en chance for at møde vores nuværende powerwalkere.

Mål:
Vi starter forsigtigt ud med 3 km på 45 minutter, og vi guider dig mod at kunne gå 6 km på 1 time efter 5-6 uger. Hvis du allerede er en rutineret powerwalker, har vi et etableret hold klar til dig.

Opstart:
Intromøde på Skovvang Stadion i vores hyggelige cafe den 4/4 kl. 17.30. Kom omklædt i tøj du kan bevæge dig i og sko der er velegnet til at gå i skoven. Vi går straks ud på vores første lille eventyrtur.

Træningstider:
Hver mandag og torsdag kl. 17.30 samt lørdag kl. 10.00 fra klubhuset på Skovvang Stadion. Vi har bade- og omklædningsfaciliteter til rådighed.

Er du allerede medlem, så får du pengene retur igen, hvis du tilmelder dig denne begynder træning.

12.05.2024
04.04.2024 kl. 17.30 - 13.05.2024 kl. 19.00