Har du været med til at gøre en forskel for Allerød Halvmaraton? Eller kunne du tænke dig at være en del af holdet i fremtiden?
Så inviterer vi dig til en hyggelig eftermiddag i godt selskab lørdag den 29. august.
Når vi kommer i mål efter dagens træning, tænder vi op i grillen, og de første frokostbøffer med tilbehør bliver serveret kl. 12.30.
Indtil da er der kaffe, hygge og gode snakke, præcis som vi plejer.
🥩 Frokostbøf fra grillen med tilbehør
🍺 Gratis drikkevarer til maden
☕ Kaffe og socialt samvær
🎵 God musik og hyggelig stemning
Vi vil samtidig benytte lejligheden til at sige tak til alle de frivillige, der var med til at gøre årets Allerød Halvmaraton til en succes.
I løbet af eftermiddagen giver vi en tilbagemelding på evalueringen af løbet, deler de vigtigste erfaringer og ser frem mod næste års løb, som afvikles den 12. juni 2027.
Uanset om du har været frivillig i mange år, hjulpet til for første gang i år eller overvejer at være med næste gang, er du meget velkommen.
Vi glæder os til en hyggelig eftermiddag sammen!
Med venlig hilsen
Jørgen Johansen